logo

 5 הדברים הכי חשובים שאתם צריכים לדעת על קידום אורגני!

  1. סקר שוק והערכת המתחרים
    השלב הראשון בקידום האורגני הוא להבין היכן אתם נמצאים ומול מי אתם מתמודדים במרוץ אחרי מקום גבוה בתוצאות החיפוש. עסקים קטנים שנכנסו עכשיו לעולם האינטרנט משקיעים מאמצים רבים בקידום העסק שלהם בתוצאות החיפוש ולא מבינים מדוע הם אינם מצליחים להגיע לעמוד התוצאות הראשון. לרוב הסיבה לכך היא שבעמוד הראשון נמצאים עסקים גדולים ומבוססים בעלי יכולת ומשאבים גדולים מאוד. כל ניסיון להדיח את אחד העסקים מדף תוצאות החיפוש הראשון ייכשל ולכן מומלץ לבחון האם בכלל כדאי להיכנס למלחמה זו ומה כן ניתן לעשות במצב זה. לרוב הפתרון הוא בבחירה מושכלת של מילות חיפוש או ביטויים ממוקדים המתאימים לאופי השירות אותו מעניק בית העסק, מומלץ לבחור בביטויים פחות תחרותיים.
  2. הקמת אתר/אופטימיזציה.
    הקמת אתר היא הפעולה הראשונה שיש לבצע בכדי להתחיל במשימת הקידום האורגני. עסקים רבים סבורים שכתיבת מספר מילים והעלאת תמונות לרשת מספיקות אך למעשה מדובר בפעולה החשובה ביותר והקריטית ביותר בהצלחת קידום האתר. הקמת אתר אינטרנט חייבת להיעשות בהתאמה לפרמטרים אותם מחפש אלגוריתם העבודה של מנוע החיפוש, פרמטרים כגון: תשתית הבנויה בצורה נכונה, תוכן מקורי הרלוונטי לשירותי העסק, מבנה קוד נכון וקישורים לאתרים רלוונטיים בתחום. חשוב לזכור שמאחורי מנוע החיפוש מסתתר בסך הכלל מחשב היודע לבצע פעולות מוגדרות בצורה מכאנית.
  3. יחסי ציבור
    בשנים האחרונות מתקשר המונח יחסי ציבור לנראות האתר שלנו ברשתות החברתיות. אם אתם מעוניינים להגדיל את נראות האתר שלכם חובה לקשר אותו לאתרים חברתיים כגון: פייסבוק, יוטיוב, טוויטר וכד'. יחסי ציבור הוא משימה לחברות קידום היודעות לשדך לאתר שלנו אתרים דומים בתחום הרלוונטי.
  4. לדאוג שהאתר יישאר בעניינים
    התמדה היא מילת המפתח בקידום אורגני, ככל שתרעננו את תכני האתר בתדירות גבוהה יותר כך הוא יישאר רלוונטי עבור הגולשים ודירוגו בתוצאות החיפוש יעלה. זכרו האיכות חשובה בדיוק כמו הכמות ואף יותר מכך!
  5. בקרה ושיפורים
    אחת לתקופה מומלץ לבדוק את התקדמות הקידום האורגני במנוע החיפוש. אם אתם מצפים שתוך יום, שבוע או חודש האתר שלכם יצוץ בדפי תוצאות החיפוש הראשונים אזי מצפה לכם אכזבה. במציאות האינטרנטית של ימינו מדובר במשימה סיזיפית ומאתגרת האורכת זמן ממושך.
    את ההתקדמות ניתן לבדוק על ידי שימוש באתר אנליטיקס של גוגל, תוכנה זו מאפשרת לאמוד את אפקטיביות הקידום האורגני ושביעות רצון הגולשים מהאתר.

מה החבילה שלנו כוללת?

  1. חקר מילות מפתח ואופטימיזציה מלאה לכל האתר.
  2. כתיבת תכנים מקצועיים לכל דפי האתר.
  3. בנייה ותפעול של פייסבוק עסקי.
  4. ניהול בלוג.
  5. ניהול גוגל פלוס.
  6. אפשרות לניהול פורום ע"י הלקוח (לרציניים מבינכם) - דוגמא - פורום בני איינהורן.
  7. ניהול פלטפורמה של חוות דעת - דוגמא - חוות דעת בני איינהורן.