logo

קידום ממומן ppc   

קידום ממומן בשיטת PPC הוא שיטת קידום במסגרתו גובה חברת גוגל תשלום עבור כל לחיצה של הגולשים על הקישור לאתר ללא קשר האם נסגרה עסקה בגין לחיצה זו.
מבחינת המפרסם, מתבצע תשלום רק עבור גולשים שנכנסו לאתר אך בא בעת ייתכן שכסף רב משולם בגין לחיצות פיקטיביות הנעשות במזיד או לא במתכוון. (דעו שגוגל מחזירים ומזכים בכסף את חשבון ה AdWords שלכם במידה והוקלקו עליכם בזדון).

איך זה עובד?

קידום בשיטת PPC מתנהל בצורת מכרז בו ההצעה הגבוהה ביותר לתשלום עבור לחיצה תזכה. הגדרת מילות החיפוש והסכום עבור כל הקלקה הינו חלק מהגדרות מסע הפרסום אותן קובע בעל העסק. במציאות האינטרנטית של ימינו חשוב לשכור חברה המתמחה בניהול מסעות פרסום בשיטת PPC אחרת תבזבזו כסף רב ללא החזר של ההשקעה.
כל מודעת PPC מדורגת על פי ציון איכות המודעה והמחיר שנקבע עבורה על פי הפופולאריות שלה ברשת. ציון האיכות מורכב משיעור ההקלקה על מילת החיפוש, מרלוונטיות המודעה לחיפוש שבוצע ולאיכות דף הנחיתה אליו מגיע הגולש.
שיטת קידום זו מאפשרת לראות תוצאות החל מהרגע שבו מסע הפרסום עלה לאוויר, שימוש באסטרטגיית פרסום זו יכול ללמד על פלחי השוק אליו פונה הפרסום וכן לספק מידע על פעילותם של המתחרים שלכם.